Nog één dagje te gaan! - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Jessie Vonk - WaarBenJij.nu Nog één dagje te gaan! - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Jessie Vonk - WaarBenJij.nu

Nog één dagje te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Jessie

15 Februari 2013 | Nederland, Wanroij

Het is dan eindelijk zo ver, morgenvroeg vertrekken we naar Uganda woehoee!!
Om 10:05 smorgens vertrekt het vliegtuig vanuit Schiphol, we moeten er al om 07:00 zijn.. dat wordt dus een vroege morgen!
We komen dan om 22:20 aan in Uganda (ze lopen daar wel 2 uur voor geloof ik)..
De heenreis duurt ook langer want we hebben nog een tussenstop in Rwanda (landje onder Uganda) maar we hoeven hier niet uit te stappen gelukkig!
Alles is bijna ingepakt, er mogen 2 koffers (2x 23 kilo) mee dus dat wordt flink sjouwen... Een koffer zit al helemaal vol met knuffels/kleertjes/schoolspullen etc voor de kindjes, kan niet wachten op hun reactie;)
Vanavond hopelijk nog wat lekkers eten, want dat word de komende tijd wss alleen maar rijst en bananen haha!
Ik ben benieuwd naar het avontuur, heb er heel veel zin in!!

• 26 Oktober 2015 - 22:27

Ok:

it hurts!! please dont forget me