Gehandicapten school bezocht en naar het JGI - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jessie Vonk - WaarBenJij.nu Gehandicapten school bezocht en naar het JGI - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jessie Vonk - WaarBenJij.nu

Gehandicapten school bezocht en naar het JGI

Blijf op de hoogte en volg Jessie

18 Februari 2013 | Oeganda, Kampala

Vanmorgen om 9:00 vertrokken we in de bus naar Entebbe, we kregen hier een presentatie van het "Jane Goodall Institute". Om 12 uur was het afgelopen, maar er moesten nog een paar in gesprek met een groepje dus hadden wij lekker de tijd om te zonnen, het gesprek liep daarna nog ongeveer 1,5 uur uit dus ik ben alweer beetje bijgekleurd!!;D Daarna de bus weer terug naar Kampala, wat je onderweg te zien krijgt is gewoon echt niet normaal, net alsof je in een film zit, kan 't nog niet beseffen, reden ook nog langs een sloppenwijk maar daar waren we weer snel weg. Daarna hadde we lekker geluncht en zijn toen naar een school gegaan waar alleen maar gehandicapten zitten, een soort opvang, want de meeste gehandicapte kinderen worden hier ook afgestoten. Dit was echt zo mooi om te zien, al die stralende gezichtjes, zijn zo blij om je te zien. we hebben op het laatst ook ballonnen uitgedeeld. Hier waren ze zo blij mee, echt geweldig om te zien!! Net weer lekker gegeten, er is tot nu toe nog veel vegetarisch eten geweest, dus dat is weer een pluspuntje.. en we hebben ook echt lekker eten gehad, maarja dit wordt vanaf morgen waarschijnlijk wel anders, vanaf morgen begint het eerste project in Masaka en Kibinge, dit is ongeveer 4 uur rijden. Gisteravond ook nog binnen een kakkerlak gezien van ongeveer 2/3 cm groot, iieee..

• 18 Februari 2013 - 19:37

Iris Peters:

Heey jessie
    super dat je het tot nu toe zo naar je zin hebt!
    K ben n keer weggeweest naar buitenlandse gehandicapte,
    En we hebben ze "hoofd schouders knie en teen"
    Geleerd, en ze hebben toen echt de grootste schik gehad :)
    Veel plezier verder :)
    X

• 18 Februari 2013 - 22:58

Marian Kuppen:

Hoi Jessie
    Leuk om iets van je te lezen. Geniet ervan.
    Maak er een mooie tijd van.
    Groetjes Marian

• 20 Februari 2013 - 18:22

Lisan Van Den Bosch:

Hee Jessie,
    Wat leuk om een verhaaltje te lezen van wat je allemaal al gedaan hebt daar!
    En wat een leuke foto's! :) Zie dat je al beetje bruin bent geworden;) haha
    Ben benieuwd naar je volgende verhaaltje of foto's.
    Geniet ervan!
    Liefsxxx

• 20 Februari 2013 - 19:51

Daniel:

Leuk fotos Jessie :D

• 26 Februari 2013 - 20:20

Lisa:

Ziet er goed uit Jesje!;) Geniet ervan en veel plezier nog!x

• 27 Februari 2013 - 13:31

Corine:

Ha Jessie,leuk om je zo een beetje te volgen.
    Mooie ervarng hoor!!! Die kakkerlak is wel iets minder he,bah bah.
    Nou geniet van dit mooie avontuur meid!
    Als je terug bent komen we een keer de foto's bekijken en zijn we benieuwd naar je verhalen.
    Liefs G-J,Corine en Daniek